Gyakran feltett kérdések

Az INTEGRITY a hardverjavítás megkezdésére vagy a hardverhiba kijavítására vállal határidőt?

Ellenben a szokásos hardverszervizzel, nem a javítás megkezdésére, hanem a hardverhiba elhárítására vállalunk határidőt. A javítást a lehető leggyorsabban megkezdjük, majd alkatrészcserével vagy gépcserével oldjuk meg.

Megvásárolhatom-e a bérelt gépet?

Tipikusan igen, bármikor kérhet ajánlatot az igénybevett gép vagy ahhoz hasonló gép megvásárlására.

A gyors helyi szerviz miatt érdemes-e drágább szervermodellt választanom, vagy olcsóbb modellt választva is magas rendelkezésreállást biztosíthatok?

Valóban, az olcsóbb modellekkel is sokkal kisebb a hardverhibák okozta üzemkiesés, hiszen a hardverhiba elhárítása gyorsan megtörténik. Azonban a közép- és felsőkategóriás szerverek ritkábban romlanak el, valamint hibatűrőbbek, illetve több vagy gyakorlatilag szinte minden alkatrészük üzemközben cserélhető. A drágább gépek tipikusan gyorsabbak, jobban bővíthetők, többet tudnak.

Co-location gépek esetén természetesen számolni kell azzal, hogy a javítás nem történhet meg olyan gyorsan, mint dedikált szerverhoszting esetén, ezért vagy hibatűrő gépeket, vagy clustert ajánlott használni kritikusabb alkalmazások esetén. Azonban co-location szerverek mellé is elhelyezhető tartalékgép, vagy akár tartalék alkatrészek (spare parts) tárolását is vállaljuk. Szervizt viszont csak bizonyos, általunk is támogatott, jól ismert szervermodellekhez tudunk biztosítani.

Miért olcsóbb a dedikált szerverhoszting az INTEGRITY-nél, mint a co-location hoszting?

Nem minden esetben olcsóbb, esete vállogatja mikor mi olcsóbb. A co-location hoszting sokszor azért drágább, mert nagyobb áramfogyasztású, nem szerverhosztingra optimalizált gépeket kívánnak ügyfeleink elhelyezni. Tipikusan, az esetek nagyrészében persze a dedikált szerverhoszting összköltsége alacsonyabb, a szolgáltatás pedig lényegesen jobb az előfizető számára.

A beruházási költség, illetve ennek megtérülése (ROI) tipikusan sokkal kedvezőbb a dedikált szerverhosztingnál, de a hibák, üzemkiesések alacsonyabb száma, illetve a gyorsabb hibaelhárítás miatt a teljes összköltség (TCO) szintén tipikusan alacsonyabb a dedikált szerverhosztingnál.

Nagy előnye a dedikált szerverhosztingnál, hogy feleslegessé vált szervergép esetén nem veszik el érték, illetve, ha gépupgrade-re van szükség, ekkor sincs gondunk, hogy hasznosítsuk a leváltott szervert.

Ha dedikált szerverhosztingot választok, van-e lehetőség arra, hogy meglévő szervergépemet a szolgáltató beszámítsa?

Kérje ajánlatunkat! – készséggel adunk ajánlatot beszámításra, bár használt, régi gépek esetén nemigen van mód beszámításra, viszonylag új gépek esetén erre gyakran adódik lehetőség.

Milyen kiegészítő szolgáltatások vehetők igénybe szerverhosztinghoz?

Monitoring szolgáltatás, backup, tűzfal, VPN szolgáltatások, rendszergazdai/rendszermérnöki szolgáltatás, valamint további szolgáltatások széles köre, pl. mail exchanger (MX) szolgáltatás stb.. Számos szolgáltatás díjmentesen is igénybe vehető, mint pl. másodlagos DNS szolgáltatás, bizonyos korlátokkal elektronikus levelező szolgáltatás. Emelt sávszélességet, két vagy több független Internet kapcsolatot, több gép esetén földrajzilag különböző elhelyezést is tudunk biztosítani. NAS vagy SAN storage szolgáltatás is elérhető. Szoftverek is bérelhetők (MS, VMware, malware védelem stb.).

Milyen kedvezmények érhetők el?

Tételtől, fizetési feltételektől függően kedvezményeket kínálunk, valamint régi előfizetőink egyedi kedvezményeket is igénybevehetnek. Viszonteladóként is igénybevehetők nálunk szolgáltatások, majdminden szolgáltatásunk viszonteladható.